Întrebări frecvente
Domadi » Întrebări frecvente
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
In acest caz, la finalizarea comenzii la sectiunea „Adresa de livrare” trebuie sa faceti un click la butonul „Alta adresa de livrare”. Astfel la fiecare comanda lansata in magazinul dpmadi.ro aveti posibilitatea de a alege adresa de livrare.
Desigur, in acest caz la finalizarea comenzii, in cosul de cumparaturi la sectiunea „Tip client” trebuie sa faceti un click pe buton si sa alegeti „Persoana juridica (Firma)”.
In acest caz trebuie sa intrati in „Contul meu” , „Logare” si sa apasati pe butonul „Am uitat parola” care poate fi gasit sub campurile de adresa E-mail si Parola. Dupa apasarea butonului, urmeaza sa primiti un e-mail automat, cu un link care se poate accesa o singura data. Dupa accesarea linkului trebuie specificata o noua parola pentru contul dumneavoastra.
In acest caz trebuie sa va Logati in cont, si sa accesati sectiunea „Date personale”, aici gasiti datele dumneavoastra, si aici puteti efectua modificarile dorite.
Nu, puteti lansa comenzi si prin telefon, apeland numerele de telefon de pe site. Astfel un consultant va inregistra toate datele necesare pentru o comanda.
Da, aveti posibilitate sa accesati sectiunea „Istoric comenzi” din contul dumneavoastra. Astfel puteti verifica fiecare comanda care ati lansat online in magazinul domadi.ro
In acest caz, va rugam sa ne contactati prin metodele oferite pe site, fie telefonic, prin e-mail, sau completand formularul de comanda, care puteti gasi la sectiunea „Contact”.
In cazul in care aveti intrebari la care nu ati gasiti raspuns in prezentarea tehnica a produselor, va rugam sa folositi metodele de contact oferite pe site, fie telefonic, prin e-mail, sau completand formularul de comanda, care puteti gasi la sectiunea „Contact”.